Jaarverslag 2018 nu verkrijgbaar

dinsdag, januari 15, 2019 - 10:55
20190115-jaarverslag-2018.png

DCA kende de afgelopen jaren een fenomenale groei, enerzijds organisch en anderzijds door enkele acquisities. Dankzij die ontwikkeling kon DCA zijn marktaandeel verder uitbreiden en bovendien nieuwe afdelingen aan de bedrijfsactiviteiten toevoegen. Met die diversificatie in uitvoeringsactiviteiten speelt DCA in op de steeds wijzigende trends en marktomstandigheden.

De verruiming van onze bedrijfsstructuur betekende dat we heel wat technische kennis en expertise konden toevoegen aan onze organisatie. Door de verbinding van al onze werknemers, elk met hun specifieke kennis, talent en vaardigheden, creëerden we  een belangrijke meerwaarde. Hoe zich dat afgelopen jaar betekende in de vorm van cijfers en uitgevoerde werken, lees je in ons fonkelnieuwe jaarverslag dat je nu op onze website kan raadplegen. Heb je liever een gedrukt exemplaar, stuur dan een mailtje naar communicatie@dca.be en we sturen er een op.